Syksyä ilmassa

>> perjantai 14. elokuuta 2009

Pakko myöntää, syksy kolkuttaa jo ovea. Minulle tulee aina vähän surullinen olo tähän aikaan vuodesta. Ensi kesään on ikuisuus ja edessä pitkä pimeä syksy.Toisaalta minun pitäisi nyt nauttia joka hetkestä koska on hyvin mahdollista että edessä on viimeinen syksy kotiäitinä. Jäin kesälomalle viikko ennen juhannusta 2004 ja siitä suoraan äitiyslomalle. Sen jälkeen olen ollut vuorotellen äitiyslomalla ja hoitovapaalla. Ihanaa on ollut vaikkakin joukkoon tietysti mahtuu päiviä jolloin olen toivonut että minunkin tämän hetkinen työpaikka olisi jossain muualla kuin kotona ja työaika se perinteinen 8-16. Meillä ei vielä ole koululaisia, mutta kerhot ja muut harrastukset alkaavat ensi viikolla. Siihen mennessä varmaan minustakin tuntuu jo paremmalta.

Yhden hyvän asian keksin kuitenkin jota syksy tuo tullessaan. Vaatekaapin täyttöä ja tyhjennystä. Ulkovaatteet eivät ole intohimoni. Meillä on useampi asu ulkoleikkeihin ja muutama kaupunkitakki per lapsi, mutta en jaksa tuntitolkulla metsästää sitä täydellistä pipoa. Sen sijaan minä haalin lapsille aivan liian monta paitaa ja mekkoa. Mutta eihän mekkoja voi olla liikaa vai voiko ? Koska kaapissa jo monta monta mekkoa odottamassa niin olen yrittänyt olla ostamatta lisää. Sen sijaan olen ostanut neuleliivejä, useampi. Ja yksi hame vaikka niitäkin on jo liian monta.

Tämä Nextin asu löytyi ebaysta ja maksoi postareineen 10 e.
Photobucket

Nämä taas lempimerkki Gymboree. Punainen Prep School Sweater Tank maksoi postikuluineen 12 e ja Harvest leaves liivi 8 e. Molemmat ovat NWT (new with tags).
Photobucket

Tästä syksyy alkaa. Pojille löytyy jo monen monta paitaa, mutta niistä myöhemmin.

0 kommenttia:

Lukijat

Player


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

    © Vaateposti. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP